niedziela, 13 lipca 2014

Lekki fast food?

Pizzeria Restobar "Lemon"





Pizzeria Restobar "Lemon" znajdująca się na ulicy Mickiewicza 3 w Pobierowie była kolejnym, miłym zaskoczeniem kulinarnym. Jak sama nazwa głosi serwowana jest tam głównie pizza, ale nie tylko! W menu znaleźć można też inne dania różnych kuchni świata, m.in. zupę tajską. Jeśli o słodkości chodzi, restauracja ta słynie z wyśmienitego ciasta daktylowego. 
Pierwsze wrażenie zrobił na mnie sam wystrój. Genialne połączenie stylu retro z nowoczesnością, klimatyczne oświetlenie i wygodne kanapy. Od razu rozgościłam się na jednej z nich.
Obsługa przesympatyczna - widać, że tworzą zgraną ekipę.   
Czy fast food może być lekki? Teraz już tak! 
Chwytając do ręki menu, szybko przewinęłam na stronę z propozycjami smaków pizzy. Czytając, apetyt zwiększył się dwukrotnie i niezwłocznie zamówiłam hawajską z szynką i ananasem. Spodziewając się ogromnej, tłustej pizzy, w której nawet jeden kawałek może być zapychający, napotkałam przyjemne zaskoczenie. Całe 34 cm delikatnego, cienkiego, chrupiącego ciasta, ciągnącego się sera i pysznych dodatków zupełnie mnie przekonało. Jako że "Lemon" odwiedziłam późnym wieczorem, byłam pewna że zdołam zjeść co najwyżej 3 kawałki, ale zdziwiłam samą siebie i spałaszowałam całą pizzę z ogromnym smakiem - bez późniejszych konsekwencji żołądkowych. Z restauracji wyszłam przyjemnie najedzona. 
Jak dla mnie - najlepsza pizza jaką jadłam. Niezapychająca, aromatyczna i prawidłowo przyrządzona. Nie wyobrażasz sobie wakacji nad morzem bez wizyty w pizzerii? Wybierz "Lemon" ! 

Dla ciekawskich
Znalazłam stronę knajpki na Facebook'u: http://pl-pl.facebook.com/pages/Lemon-Restobar/273386046136232 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz